کاش این بار فقط جواب سلامم را میدادی....

 

امروز تلخ ترین روز زندگیم بود

تلخ تر از روز جدایی

تلخ تر از بی خبری از حال و روزت

و تلخ تر از دل پیچه

امروز با نگاهی دیگر و با احساسی نو سلام دادم

و مشتاقانه فقط در انتظار جواب سلامی بودم

تا روزم را با آن سلام آغاز کنم

روز نو با افکاری نو

ولی سلامم را گرفتی و خواندی و دریغ از جواب

کاش این بار منطقی نمیشدی

کاش مثل همیشه همان اع.....م همیشگی و احساسی بودی

چرا که این بار بر خلاف همیشه دلتنگ نشدم

دلشکسته شدم

هر چقدر هم که بخواهی توجیح کنی این دل شکست


فقط مراقب باش خورده هاش به دستت آسیب نزنه

من هم دیگر کاری به کارش ندارم

بگذار یادگاری همینطور بمونه

اینطور دیگر هیچکس به سمتش نمیاد 

و من خیالم راحته انعکاس وجود تو هزار بار در هزار تکه اش

تللو خواهد داشت

((صخره غمگین))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 آذر 1394برچسب:, | 18:0 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز